Adatgyűjtés
Feltárjuk a vállalkozás működését és hatékonyságát, kiértékeljük a termék(ek) és/vagy szolgáltatás(ok) specifikációit, az ügyfélélmény minőségét és teljesítményét.
Feltárjuk a célpiac fundamentumait, hogy megismerhessük annak sajátos struktúráját és működését a piaci szabályozóktól a konkurens vállalkozásokig.
Feltárjuk a fogyasztói elképzeléseket, elvárásokat, élményeket és tapasztalatokat, hogy képet kapjunk az általános attitűdökről és a potenciális motivációs faktorokról.
Tervezés
Megvalósítás
A márkaépítés fenntartható módja nem a féktelen reklámozásban rejlik, hanem az értékteremtésben, az igényességben és az ügyfelekkel fentartott kommunikáció és kapcsolat minőségében.
Az ügyfélközpontú marketing sajátos szemléletmódot igényel, melynek elsajátításának érdekében fontos tudatosan kialakítani a vállalat belső és az arra épülő külső kommunikációját.