KONCZEPCIÓ

METODIKA

Módszertanunk

1.

Kutatás

Adatgyűjtés

MÁRKA

Feltárjuk a vállalkozás működését és hatékonyságát, kiértékeljük a termék(ek) és/vagy szolgáltatás(ok) specifikációit, az ügyfélélmény minőségét és teljesítményét.

PIAC

Feltárjuk a célpiac fundamentumait, hogy megismerhessük annak sajátos struktúráját és működését a piaci szabályozóktól a konkurens vállalkozásokig.

FOGYASZTÓ

Feltárjuk a fogyasztói elképzeléseket, elvárásokat, élményeket és tapasztalatokat, hogy képet kapjunk az általános attitűdökről és a potenciális motivációs faktorokról.

2.

Konczepcionálás

Tervezés

Az összegyűjtött adatok alapján megtervezzük a teljes customer journeyt az ügyfélélmény maximalizálására törekedve!

3.

Kivitelezés

Megvalósítás

MÁRKAÉPÍTÉS

A márkaépítés fenntartható módja nem a féktelen reklámozásban rejlik, hanem az értékteremtésben, az igényességben és az ügyfelekkel fentartott kommunikáció és kapcsolat minőségében.

VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ

Az ügyfélközpontú marketing sajátos szemléletmódot igényel, melynek elsajátításának érdekében fontos tudatosan kialakítani a vállalat belső és az arra épülő külső kommunikációját.