KONCZEPCIÓ

MÁRKAÉPÍTÉS

Ügyfélcentrikus branding

Egy átlagos fogyasztó figyelméért napi

0 +

reklámtartalom verseng!*

Vajon megéri 6001.-nek beállni…? 
A KONCZEPCIÓ jobbat kínál: fogyasztói és igényeik hatékonyabb megértését, a mindennapi tapasztalataik elkötelezettebb figyelembevételét, az értékeken és élményeken alapuló bensőségesebb kapcsolatot.

Itt az ideje, hogy a márkaépítést és a marketinget is radikálisan másképp közelítsük meg:
A márkaépítés a mi szemünkben közösségépítés, a marketing pedig az az eszköztár, mellyel kiépíthető és fenntartható a kapcsolat a márka és a közösséghez tartozó (és tartozni vágyó) személyek között.

Az internetezők közel

0 % -a

használ reklámblokkoló alkalmazást!*

Az a helyzet állt elő, hogy minél többet költenek a vállalatok reklámkommunikációra, annál nagyobb arányban igyekeznek a fogyasztók mentesíteni életüket ezen tartalmaktól. A reklámvakság erősödése*, a reklámkerülő magatartás dinamikus terjedése*, a reklámblokkoló szoftverek növekvő alkalmazása* és a reklámtartalmak nélküli tartalomfogyasztást fizetős szolgáltatásként értékesítő szolgáltatók popularitása (pl.: Netflix)* rendkívüli mértékben kérdőjelezik meg a hagyományos reklámkommunikáció létjogosultságát.

Hogyan biztosítható ilyen körülmények között az üzenet sikeres eljuttatása, az ügyfél hatékony elérése és megtartása? Minden a fogyasztói közösségen és az ügyfélélmény minőségén múlik, valamint a vállalat azon elköteleződésén, hogy a stratégiai tervezés közzéppontjába az ügyfelet helyezi.
Erről szól az ügyfélközpontú márkaépítés.

Egy új vásárló megszerzése gyakran

0 x

drágább, mint egy meglévő megtartása!*

Az ügyfelek megtartásának menedzselése hihetetlenül fontos része a fenntartható növekedésnek. A Harvard Business School kutatása* szerint az ügyfélmegtartási arány mindössze 5%-os növelése 25-95%-kal növeli a vállalat nyereségét.

Mit tud nyújtani a KONCZEPCIÓ?

Customer Retention Management

Ügyfélcentrikus márkaépítés retention stratégiákra alapozva

Alacsonyabb költség

A cégek 82%-a állítja, hogy az ügyfelek megtartása jóval olcsóbb, mint az új vásárlók megszerzése.*

Magasabb AOV

Kutatások szerint a hűséges ügyfelek 23%-kal nagyobb valószínűséggel költenek többet, mint az átlagos ügyfelek.*

Növekvő profit

Az adatok azt mutatják, hogy az ügyfélmegtartás 5%-os növelése 25%-95%-al növelheti a profitot.*

Márka nagykövetek

Kutatások szerint a fogyasztók 60%-a beszél családjával és barátaival olyan márkáról, amelyhez hűséges.*

Konczepcionáljuk újra márkáját: