reklámtartalom verseng!*
Vajon megéri 6001.-nek beállni…?
A KONCZEPCIÓ jobbat kínál: fogyasztói és igényeik hatékonyabb megértését, a mindennapi tapasztalataik elkötelezettebb figyelembevételét, az értékeken és élményeken alapuló bensőségesebb kapcsolatot.
Itt az ideje, hogy a márkaépítést és a marketinget is radikálisan másképp közelítsük meg:
A márkaépítés a mi szemünkben közösségépítés, a marketing pedig az az eszköztár, mellyel kiépíthető és fenntartható a kapcsolat a márka és a közösséghez tartozó (és tartozni vágyó) személyek között.
használ reklámblokkoló alkalmazást!*
Az a helyzet állt elő, hogy minél többet költenek a vállalatok reklámkommunikációra, annál nagyobb arányban igyekeznek a fogyasztók mentesíteni életüket ezen tartalmaktól. A reklámvakság erősödése*, a reklámkerülő magatartás dinamikus terjedése*, a reklámblokkoló szoftverek növekvő alkalmazása* és a reklámtartalmak nélküli tartalomfogyasztást fizetős szolgáltatásként értékesítő szolgáltatók popularitása (pl.: Netflix)* rendkívüli mértékben kérdőjelezik meg a hagyományos reklámkommunikáció létjogosultságát.
Hogyan biztosítható ilyen körülmények között az üzenet sikeres eljuttatása, az ügyfél hatékony elérése és megtartása? Minden a fogyasztói közösségen és az ügyfélélmény minőségén múlik, valamint a vállalat azon elköteleződésén, hogy a stratégiai tervezés közzéppontjába az ügyfelet helyezi.
Erről szól az ügyfélközpontú márkaépítés.
drágább, mint egy meglévő megtartása!*
Az ügyfelek megtartásának menedzselése hihetetlenül fontos része a fenntartható növekedésnek. A Harvard Business School kutatása* szerint az ügyfélmegtartási arány mindössze 5%-os növelése 25-95%-kal növeli a vállalat nyereségét.
Ügyfélcentrikus márkaépítés retention stratégiákra alapozva
A cégek 82%-a állítja, hogy az ügyfelek megtartása jóval olcsóbb, mint az új vásárlók megszerzése.*
Kutatások szerint a hűséges ügyfelek 23%-kal nagyobb valószínűséggel költenek többet, mint az átlagos ügyfelek.*
Az adatok azt mutatják, hogy az ügyfélmegtartás 5%-os növelése 25%-95%-al növelheti a profitot.*
Kutatások szerint a fogyasztók 60%-a beszél családjával és barátaival olyan márkáról, amelyhez hűséges.*