Az ügyfélközpontúság a szervezetet alkotó személyek azon képessége, hogy megértik az ügyfelek sajátos helyzetét, egyedi percepcióit és elvárásait. Az ügyfélközpontúság megköveteli, hogy az ügyfél legyen a fókuszpontja a termékek, szolgáltatások és élmények szállításával kapcsolatos minden döntésnek, az ügyfelek elégedettségének, hűségének és érdekképviseletének megteremtése érdekében.
Az ügyfél szolgálása és élményének javítása a szervezeti kultúra központi részévé válik.
Keretrendszerünk nemcsak az optimális ügyfélélmény meghatározásában és létrehozásában tud hatékony segítséget nyújtani, hanem az ügyfélközpontú vállalati kultúra kialakításában is.
Feltárjuk, hogy pontosan kik is az ügyfelei, hogy mik a konkrét igényeik, és hogy mennyire kész a szervezete ezek maradéktalan kielégítésére!
A feltárt adatokból megalkotjuk a belső és külső kommunikációs stratégiákat, melyek személyreszabottan szolgálhatják a vállalat érdekeit.
Jól szervezett edukációs brainstromingok keretében felkészítjük a vállalatot az ügyfélcentrikusság, mint szemléletmód elsajátítására!
Kvalitatív és kvantitív módszerekkel teszteljük az új konczepciók és stratégiák illeszkedését, hogy a kivitelezés előtt még optimalizálni tudjunk.
Magas színvonalú szolgáltatás és hozzáadott érték nyújtása. Folyamatosan felügyeljük a márkaígéret teljesítésének hatékonyságát és monitorozzuk a stratégiák eredményességét!
Jelentős erőforrásokat kell allokálni a megtartó stratégiákra, hogy a konczepcionálás eredménye ne csak egy gyorsan ellillanó illúzió, hanem egy valós és hosszútávú kultúraváltás legyen.
Integrált ICC (Internal Corporate Communication) és ECC (External Corporate Communication) stratégiai megoldásainkkal új szintre emeljük a vállalati kommunikációt. A kölcsönös megértésen és bizalmon alapuló keretek létesítésével és fenntartásával olyan vállalati kultúrát tudunk megteremteni, mely kimeríthetetlen táptalaja lehet az ügyfélélmény és lojalitás, valamint a márkateljesítmény javításának.