KONCZEPCIÓ

AGENTÚRA

Vállalati. Kommunikációs. Ügynökség.

a KONCZEPCIÓ koncepciója:

Felgyorsult világunkban, melyet az internetes megoldások és az okoseszközök töretlen fejlődése dominál, a marketing mintha elvesztette volna eredeti fókuszát. Úgy látjuk, hogy márkaépítés helyett, sokan pusztán az értékesítési számok azonnali és töretlen növeléséhez kívánják felhasználni eszköztárát, miközben nem fordítanak elég figyelmet a már meglévő vásárlóik (vagyis az organikus influenszerek) hűségének felismerésére és elismerésére.

Mi úgy hisszük, hogy a vásárlás élménnyé tételével, valamint a fogyasztói kapcsolatok ápolásával és elmélyítésével tudunk visszatalálni a fenntartható és ügyfélközpontú marketing fundemantumaihoz.

Nem a 100. ugyanolyan "marketing"-"ügynökség"!

Napjainkban az az érzése támadhat az embernek, mintha minden sarkon „marketing”-ügynökség nyílna és mintha ma már mindenki „marketinges” lenne, csak azért mert tudja kezelni a facebook és/vagy google hirdetéseket. A Konczepciónál dedikált szakértelemmel rendelkezünk a marketing valódi funkciója, a kapcsolatépítés terén. Konceptualizálási folyamatunk nem városi legendákra és megérzésekre, hanem nemzetközi, hazai és saját tudományos kutatások eredményeire támaszkodik. 

Ügyfélélmény-ügynökségként a Konczepció tudja megadni cégének azt, amire hosszútávon építhet: 

AUTENTIKUSSÁG

A márkakommunikációs tevékenység átláthatósága és következetessége az egyediség feltétele

LOJALITÁS

Nem csak az ügyfelek irányából, de cégen belül és kívül is sorsdöntő körülmény

REPUTÁCIÓ

A hírnév az értéklánc minden elemére döntő befolyással bír, menedzselése lét kérdés

FENNTARTHATÓSÁG

A fenntartható fejlődés a hosszútávú érvényesülés alapja, mely teljes értékű szemléletmód

Customer Experience

Teljeskörű CX megoldások

Arra törekszünk, hogy fogyasztói márkarajongókká váljanak

BRANDTÓPIA

Egy tökéletes világban minden márka:

Előre látja ügyfelei igényeit

Innovációt hajt végre az ügyfelek jövőbeli szükségleteinek kielégítésében, és még azelőtt kezeli a problémákat, hogy az ügyfelek észrevennék azok létezését

Törődik ügyfeleivel

Emberséget és megértést mutat azáltal, hogy aktívan meghallgat, megbízható támogatást kínál és kapcsolatokat ápol

Szolgálja ügyfeleit

Kimagasló ügyfélszolgálatot nyújt: Empatikus, megoldásközpontú, rugalmas és időszerű módon javítja ügyfelei élményét

Alkalmazkodik ügyfeleihez

Intuitív és zökkenőmentes élményeket biztosít, amelyek csökkentik a súrlódást az ügyfélélmény minden érintkezési pontján

Őszinte ügyfeleivel

Transzparens információkat közöl, amelyeket a vásárlóknak tudniuk kell vagy tudni akarnak, és hitelességet biztosít

Kötődik ügyfeleihez

Első sorban nem statisztikai adatként kezeli fogyasztóit, hanem élő és érző személyekként, akiknek érzelmi igényeit is prioritásként kezeli

Konczepcionáljuk újra márkáját: