Felgyorsult világunkban, melyet az internetes megoldások és az okoseszközök töretlen fejlődése dominál, a marketing mintha elvesztette volna eredeti fókuszát. Úgy látjuk, hogy márkaépítés helyett, sokan pusztán az értékesítési számok azonnali és töretlen növeléséhez kívánják felhasználni eszköztárát, miközben nem fordítanak elég figyelmet a már meglévő vásárlóik (vagyis az organikus influenszerek) hűségének felismerésére és elismerésére.
Mi úgy hisszük, hogy a vásárlás élménnyé tételével, valamint a fogyasztói kapcsolatok ápolásával és elmélyítésével tudunk visszatalálni a fenntartható és ügyfélközpontú marketing fundemantumaihoz.
Napjainkban az az érzése támadhat az embernek, mintha minden sarkon „marketing”-ügynökség nyílna és mintha ma már mindenki „marketinges” lenne, csak azért mert tudja kezelni a facebook és/vagy google hirdetéseket. A Konczepciónál dedikált szakértelemmel rendelkezünk a marketing valódi funkciója, a kapcsolatépítés terén. Konceptualizálási folyamatunk nem városi legendákra és megérzésekre, hanem nemzetközi, hazai és saját tudományos kutatások eredményeire támaszkodik.
Ügyfélélmény-ügynökségként a Konczepció tudja megadni cégének azt, amire hosszútávon építhet:
A márkakommunikációs tevékenység átláthatósága és következetessége az egyediség feltétele
Nem csak az ügyfelek irányából, de cégen belül és kívül is sorsdöntő körülmény
A hírnév az értéklánc minden elemére döntő befolyással bír, menedzselése lét kérdés
A fenntartható fejlődés a hosszútávú érvényesülés alapja, mely teljes értékű szemléletmód
Arra törekszünk, hogy fogyasztói márkarajongókká váljanak
A KONCZEPCIÓ egy katalizátor, ami a teljes ügyfélkapcsolaton átívelő tapasztalatok megértésével, tervezésével és javításával optimalizálja a szervezet eredményességét.
Számunkra CX szakértőnek lenni azt jelenti, hogy mély szakmai tudással rendelkezünk az ügyfélélmény legkülönbözőbb dimenzióiban, melynek segítségével ügyfélkapcsolat-formáló adottságaik mentén szintetizálni tudjuk az olyan vállalati funkciókat, mint a marketing, a sales, a PR, a HR és a CRM, hogy a fogyasztók kimondott és kimondatlan igényeit is túlteljesíthessük.
Hiszünk abban, hogy a CX végső soron megbízóink egyedi igényeinek és céljainak megértésével kezdődik. Időt szánunk vállalkozásaik és célközönségük megismerésére, és ezt a tudást arra használjuk, hogy személyre szabott CX-stratégiákat hozzunk létre, melyek az ő szükségleteikhez igazodnak. Azt is megértjük, hogy a profi CX többről szól, mint a kiváló minőségű termékek vagy szolgáltatások szállításáról. Arról van szó, hogy érzelmi kapcsolatot hozzunk létre az ügyfelekkel, és minden érintkezési ponton túlszárnyaljuk az elvárásaikat. Éppen ezért megbízóinkkal azon dolgozunk, hogy személyre szabott, zökkenőmentes élményeket hozzunk létre, amelyek révén ügyfeleik megbecsülve és szeretve érezhetik magukat.
Az ügyfélélmény menedzsment nálunk nem csak egy szolgáltatás a sok közül, hanem A szolgáltatás. Ezzel kelünk és fekszünk, ehhez van ösztönszerű érzékünk és ennek tanulására és kutatására fordítjuk időnk és szabadidőnk jelentős részét. Más ügynökségekkel ellentétben, mi nem sok dologhoz értünk kicsit, hanem egyhez nagyon. Adat- és kutatásvezérelt kreatív megközelítésünkkel biztosítjuk olyan ügyfélélmény megalkotását, mely képes áttörni a zajt, és ott fejteni ki hatást, ahol ez valóban számít: kapcsolat márkák és fogyasztók között.
Egy tökéletes világban minden márka:
→
→
→
→
→
→